Page content

Klachtenreglement

Dit is een beschrijving van het klachtenreglement van de Psychologenpraktijk R. Bahlmann.

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de behandeling. Vaak berust dit op een misverstand en is dit snel op te lossen door het bespreekbaar te maken bij de psycholoog.

Een psycholoog weet veel van mensen, maar kan geen gedachtenlezen. Als je vindt dat dingen te snel gaan of juist te langzaam, te diep gaan of juist te oppervlakkig blijven etc. geef dit dan zo snel mogelijk aan!

Een goede psycholoog luistert naar je wensen, geeft antwoord op je vragen en is flexibel genoeg om van stijl te veranderen.

Als je er samen met de psycholoog niet uitkomt en je vindt dat het niet in orde is, kun je een officiële klacht indienen bij de Nederlandse Vereniging voor GZ-psychologen (NVGzP).

Klik op de button hieronder voor informatie over het klachtenreglement van het NVGzP.

logo-klachtenregeling-NVGzP

of Download hier de Klachtenregeling NVGzP voor Cliënten